Black and Silver Flowers

Pink Plaid

Hallo ihr Lieben,
in den letzten Tagen hatte mich eine fiese Erkältung in ihren Klauen gefangen und ich habe die meiste Zeit schlafend im Bett verbracht. Deshalb konnte ich euch das versprochene Design bisher auch noch nicht zeigen.
Jetzt sind die Bilder aber fertig und ich kann euch zeigen, was ich mit millennial pink noch angestellt habe.

Hello loves,
I had a really bad cold this week so I stayed in bed most of the days. I really wanted to show you the design I created on top of millennial pink, but I didn't manage to do anything but sleep.
Now the pictures are done and I can show you my design.


Millennial pink gefällt mir richtig gut, aber das habe ich euch ja schon im letzten Post verraten. Glänzend sieht er auch nicht schlecht aus, aber mal ehrlich - matt ist er noch 1000 Mal schöner! 

Für mein Design habe ich verwendet:
  • 1 Schicht High Intense Nail Hardener- Trend it Up
  • 2 Schichten millennial pink - essence
  • schwarzer und goldener Stempellack - Born Pretty Store
  • Stempelplatte L010 - Born Pretty Store
  • No Smudge Top-Coat - Born Pretty Store
  • matt to meet you - essence

I already told you that I love millennial pink in my last post. It is very pretty with its glossy finish but, seriously, it is so much more pretty with a matte finish!

For my design I used:
  • 1 coat High Intense Nail Hardener - Trend it Up
  • 2 coats millennial pink - essence
  • black and gold stamping polish - Born Pretty Store
  • stamping plate L010 - Born Pretty Store
  • No Smudge Top-Coat - Born Pretty Store
  • matt to meet you - essence


Also, was sagt ihr?
Mir gefällt das Design richtig gut und über die Haltbarkeit kann ich mich auch nicht beschweren. Ich habe das Design 4 Tage ohne größere Tipwear getragen. Das ist für mich lange genug. Auch wenn mir das Design gefällt, brauche ich nach spätestens 3-4 Tagen einfach neuen Wind. Geht es euch da auch so?

So, what do you say?
I love this design. I am actually surprised about its durability. I had it on my nails for 4 days with only very little tipwear and I only took it off because I needed something new.
I usually change my nail polish after very few days, so 3-4 days is pretty long. How do you feel about that?



Ich hoffe, ihr kommt ohne größere Vorfälle gut durch die Erkältungszeit!
Liebe Grüße und bis bald,

I hope you all stay well and healthy!
See you soon,

Nadine / Quietschie

Kommentare